| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| Ruudziol | |
|
Mam pytanie.. jak uruchomić darmowy gps w mojej nokii ? bardzo bym prosił o dokładne wyjaśnienie ponieważ jestem bardzo zielony w tych sprawach.. i prosze napiszcie od siebie a nie zasypujcie mnie linkami z góry dzieki Nazwa tematu poprawiona według punktu 1.1 regulaminu tego działu. Przeczytaj regulamin kolejny raz temat w kosz.//Laki1231 |
||
| sadam81 | |
|
| Darmowy? Kase ci pożera podczas wyszukiwania? Czy o co dokładniej chodzi. Przybliż bardziej temat. _________________ |
||
| Ruudziol | |
|
| na początku pożerało mi kase.. ale pokombinowałem i pousuwałem tam te prirytety.. teraz już nie wiem dokładnie gdzie to było.. a Nokia 5230 ma ten GPS rzekomo darmowy.. czytałem na necie że ludziom to działa.. tylko nie mi.. długo siedziałem kombinowałem i nie działa.. wiesz coś na ten temat ? | ||
| sadam81 | |
|
| Działa na 100%. Na początek pobierz Ovi Suite na PC. Wejdź w ustawienia i zmień metody pozycjonowania na zintegowany GPS i jesli posiadasz pakiety internetowe lub darmowy internet Wspomaganie GPS. Tylko te dwa. następnie wejdź w aplikację Mapy. Następni w ustawienia i: Jeśli pobierzesz Ovi to podłącz do kompa telefon w trybie PC suite lub Ovi Suite. Odpal na PC Ovi suite. Skonfiguruj połaczenie z telefonem. Na samej górze wybierz ikone map i pobierz mapy programem na twój telefon. _________________ |
||
| Laki1231 | |
|
| Ruudziol, jak kolega wyżej może nie masz wgranych map i on Ci jespobiera na bierząco to wcina kasa. Poza tym w ustawieniach na tel w OVI MAPY można włączyć tryb offline _________________ |
||
| bartek50003 | |
|
| A w samym telefonie (step by step, tak jak chciałeś): Menu -> Aplikacje -> Lokalizacja -> Ustalanie pozycji -> Metody ustalania pozycji -> [i wybierasz TYLKO Zintegrowany GPS]. Reszta żre kase. _________________ |
||
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
Darmowy internet przez bluetoothjak ktoś nie ma wifi w kompie |
Pozostałe | wentyl007 | |