| Temat Zamknięty przez: sadam81 |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| majlena | |
|
| hej, od przed chwila mam telefon nokia 5230 przebywam obecnie za granica i chciałam zainstalować translator engl - pol wyczytałam ze przez menadżer aplikacji - ale jestem zupełnym laikiem. prosze moze mi ktos wytlumaczyc w prostych slowach po kolei jak instalowac aplikacje, co z nia zrobic po sciagnieciu? gdzie ja wrzucic/zapisac? jak to uruchomic zeby wszystko dzialalo? wybaczcie naprawde jestem zielona w tym temacie, prosze o pomoc i instrukcje pozdrawiam i dziekuje za odp! |
||
| sadam81 | |
|
| Uruchamiasz aplikacje Słownik/Dictionary. Po uruchomieniu powinien wyskoczyć komunikat o połączeniu z internetem i pobraniu ze strony ovi.com. Akceptujesz to. Jeśli komunikat się nie pokaże, wybierasz opcje, języki i pobierz języki. Zostaniesz przekierowana na stronę ovi.com. Wszystko powinno automatycznie zostać zapisane i automatycznie zainstalowane na pamięci telefonu. Aby to uruchomić wejdź w opcje, języki i tam wybierz język źródłowy oraz język docelowy. To tyle powodzenia. _________________ |
||
| Meler | |
|
| Oczywiście powinieneś mieć konto na ovi.com . [...] | ||
| majorka122 | |
|
| lub wejdź na strone Pobieranie / Download: pobierz słownik i zainstaluj w telefonie
możesz to zrobić przesyłając za darmo kablem z komputera na telefon Nie pisz posta pod postem w tak krótkim odstępie czasu. Posty sklejone. // radziubaker Linki zewnętrzne kodujemy tagiem code. Poprawione. // radziubaker Nie odkopuj starych tematów. Patrz na datę. Zamykam. // sadam81 |
||
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
Jak odpracować ostrzeżenie?Tutaj dowiesz się w jaki sposób usunać tą czerwoną cyferke :P |
Ogłoszenia | lui754 | |
Jak instalować tematy na AndroidzeInstalowanie tematów za pomocą Panda Home |
Tematy | fiszkon | |
Jak instalować gry/aplikacjePoradnik przedstawiający wszystkie metody |
Pozostałe | drago_o | |