Temat Zamknięty przez: Jack
Autor Wiadomość
kocikus91 [5230] Nie ogarniam jak wrzucić gry na telefon. Napisany: 01 Lis 2010 08:02 [5230] Nie ogarniam jak wrzucić gry na telefon.   Postaw piwo autorowi tego posta

Witam i na wstępie przepraszam, jeśli już taki temat istnieje. Szukałem, ale nie znalazłem nic o takiej tematyce.

Tak jak można się domyślić po temacie, nie wiem w jaki sposób, wrzucić/zainstalować gry na Nokię 5230. Telefon mam od tygodnia, troszkę go już ogarnąłem, ale w sprawie gier, aplikacji, map jestem nadal zielony. Ściągnąłem paczkę gier, która znajduję się na tym forum i na tym moja wiedza się kończy.
Na telefonie mam jednak kilka gier demo, które Orange umieściło fabrycznie w telefonie.
Proszę o pomoc, z góry dzięki kod emotikony: :)
Jack [5230] Nie ogarniam jak wrzucić gry na telefon. Napisany: 01 Lis 2010 08:17   Postaw piwo autorowi tego posta

Otrzymał 1 piw(a)
Proszę: www.symbiane.pl/c6-jak-za...jar-vt17000.htm

Harmattan [5230] Nie ogarniam jak wrzucić gry na telefon. Napisany: 01 Lis 2010 08:51   Postaw piwo autorowi tego posta

Piwa: 1/2
A ja będe mniej wredny, i powiem jak to zrobić kod emotikony: :D Wrzucasz sobie pliki do jakiegoś folderu, najlepiej na karcie, po czym z pozycji telefonu wchodzisz w ten folder i klikasz w plik, który chcesz instalować kod emotikony: ;)

Lindacento [5230] Nie ogarniam jak wrzucić gry na telefon. Napisany: 02 Lis 2010 11:28   Postaw piwo autorowi tego posta

przy czym "chyba" nie każda się zainstaluje na "fabrycznym" nieodblokowanym systemie kod emotikony: :P

PrZeMeK 5230 [5230] Nie ogarniam jak wrzucić gry na telefon. Napisany: 02 Lis 2010 03:56   Postaw piwo autorowi tego posta

Zainstaluj przez PC Suit kod emotikony: :sweet:

kocikus91 [5230] Nie ogarniam jak wrzucić gry na telefon. Napisany: 03 Lis 2010 03:11   Postaw piwo autorowi tego posta