| Temat Zamknięty przez: Jack |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| kocikus91 | |
|
| Witam i na wstępie przepraszam, jeśli już taki temat istnieje. Szukałem, ale nie znalazłem nic o takiej tematyce. Tak jak można się domyślić po temacie, nie wiem w jaki sposób, wrzucić/zainstalować gry na Nokię 5230. Telefon mam od tygodnia, troszkę go już ogarnąłem, ale w sprawie gier, aplikacji, map jestem nadal zielony. Ściągnąłem paczkę gier, która znajduję się na tym forum i na tym moja wiedza się kończy. Na telefonie mam jednak kilka gier demo, które Orange umieściło fabrycznie w telefonie. Proszę o pomoc, z góry dzięki |
||
| Jack | |
|
| Proszę: www.symbiane.pl/c6-jak-za...jar-vt17000.htm _________________ |
||
| Harmattan | |
|
A ja będe mniej wredny, i powiem jak to zrobić Wrzucasz sobie pliki do jakiegoś folderu, najlepiej na karcie, po czym z pozycji telefonu wchodzisz w ten folder i klikasz w plik, który chcesz instalować _________________ |
||
| Lindacento | |
|
przy czym "chyba" nie każda się zainstaluje na "fabrycznym" nieodblokowanym systemie _________________ |
||
| PrZeMeK 5230 | |
|
Zainstaluj przez PC Suit _________________ |
||
| kocikus91 | |
|
Próbowałem po prostu wrzucić na telefon, wchodzę w "menadżer aplikacji" -> "pliki instalacyjne" nie ma nic. Pusto. Spróbuję z wykorzystaniem PC Suite. Wcześniej miałem Sony ericssona k750i, ale tam nie było takie skomplikowane jak w Nokii. A jeszcze mam pytanie czy "fabryczna" nawigacja jest płatna? Jeśli telefon wziąłem na abonament w Orange? |
||
| Jack | |
|
| podłącz telefon do komputera za pomocą kabla a na ekranie komputera kliknij 2 razy na grę która pragniesz zainstalować. Co do nawigacji to zainstaluj sobie sygic bo wbudowana to pożal się boże _________________ |
||
| Harmattan | |
|
| I czytaj to, co piszą Ci w wcześniejszych postach : Nie whcodz w menadżera aplikacji, tylko w folder z poziomu telefonu w którym masz gry ... _________________ |
||
| kocikus91 | |
|