| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| MiChu11 | |
|
| Witam! Mam do was zapytanie, albowiem jak usunąć instalki plików z Nokia Sklep? Gdy pobieram pliki z Nokia Sklep to instalka jest zapisywana w pamięci telefonu, natomiast aplikacja/gra/motyw gdzie chcę (karta pamięci) jednak instalka pozostaje w pamięci telefonu po instalacji i uwaga NIGDZIE JEJ NIE MA. Sprawdzałem telefonem, sprawdzałem przez komputer podłączając oryginalnym kablem USB i dając opcje pokaż ukryte pliki i foldery. Z 82MB mam wolne 3,71MB, natomiast waga folderów, które widzę w komputerze to 1,41MB. Soft oryginalny, niehackowany telefon, aktualne oprogramowanie v50. Proszę o pomoc. EDIT: Dodam, że nie mam jakiegoś doświadczenia z zabawą z certyfikatami do gier czy innymi programami więc nie wymagajcie zbyt wiele i tłumaczcie dobitnie jak ułomnemu. |
||
| sadam81 | |
|
| Hard Format. Na początku zrób kopię zapasową kontaktów, wiadomości, wpisów kalendarza. _________________ |
||
| xdomino996 | |
|
| Zrob tak najlepiej złam system (fajna metodaTutaj ) i x-plorerem usuń cache i poszukaj w private na dysku C folderu który podejrzanie dużo zajmuje ( u mnie to było 28 mb) usuń pliki z niego i bedzie już ok | ||
| sadam81 | |
|
| Nigdy nie usuwaj zawartości folderów: - private, - sys, - resources. Usunięcie grozi uszkodzeniem oprogramowania. _________________ |
||
| MiChu11 | |
|
| @sadam81 Dziękuję za dobrą poradę. Jest możliwość usunięcia tego bez łamania systemu? To przecież normalne aplikacje z Ovi Sklepu... |
||
| sadam81 | |
|
| raczej nie. Nie mam obecnie telefonu z v5 żeby to sprawdzic. Rób Hard Format, lecz skopiuj kontakty i wiadomości, bo stracisz. _________________ |
||
| Laki1231 | |
|
| MiChu11, aplikacje z ovi jak każde inne można odinstalować przez wbudowany menadżer aplikacji prawdopodobnie w ustawienia tel jak wejdziesz to masz coś takiego tam. _________________ |
||
| xdomino996 | |
|