| Temat Zamknięty przez: DSV |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| motyl22 | |
|
| wiem że nie ma ten model ale ciekawi mnie czy można coś zadziałac aby wifi było ? | ||
| sadam81 | |
|
| Sprecyzuj swoje pytanie. _________________ |
||
| motyl22 | |
|
| dobrze czy istnieje jakaś aplikacja która umożliwjała by że w tym modelu po jej zainstalowaniu możan by było kożystać z funkcji wifi ? dobrze czy istnieje jakaś aplikacja która umożliwjała by że w tym modelu po jej zainstalowaniu możan by było kożystać z funkcji wifi ? Nie pisz posta pod postem w tak krótkim odstępie czasu. Używaj opcji edytuj. Posty scalam// patrikos23 |
||
| sadam81 | |
|
| Jeśli nie ma wbudowanego modułu, to nie ma takiej opcji... Pobieranie / Download:
Brak wifi. Nic nie zdziałasz. _________________ |
||
| motyl22 | |
|
| Proszę powiedzieć o jaki rodzaj modułu chodzi a tak przy okazji tak jestem w tym temacie zielony | ||
| sadam81 | |
|
| To jest taka mała kosteczka wbudowana w płytę główną twojego telefonu. Jeżeli tego nie posiadasz, to nic nie możesz zrobić. A 5230 tego nie posiada. _________________ |
||
| motyl22 | |
|
| Wszyściutko dziękuje i przepraszam administracje czytalem regulamin ale nie wszystko można spamietać z regulaminu prawda ? | ||
| Meler | |
|
| Nie masz na płycie głównej telefonu układu odpowiadającego za cale połączenie wifi. Po prostu nie ma tam ani anteny ani chipu z modułem wifi. Wiec korzystanie z niego jest niemożliwe | ||
| motyl22 | |
|
| Dziękuję ta odpowiedz mnie satysfakcjonuje po prostu są ludzie co twierdzą uparcie że zainstalowali aplikacje i na tym modelu wifi im śmiga pragnę ten temat zamknąć pozdrawjam wszystkich | ||
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
Udostępnienie internetu z laptopa na nokie przez WiFi.Ad hoc |
Pozostałe | wentyl007 | |
[5230] Port N97 mini (CFW Belle V2) by ThanhTungHT for 5230Spolszczona wersja portu n97mini pod 5230 |
Zmodyfikowane Firmware | kamillp | |