| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| kamil2707 | |
|
| Siemka! Mam pytanie posiadam nokie 5800 i posiadam soft v50.0.005 i czy jest to najnowszy soft? Może głupie pytanie ale nie znam się za bardzo na tym ;d Mam jeszcze jedno pytanie.. jeśli to nie jest najnowszy soft da się go jakoś aktualizować? Dodam , ze próbowałem programem nokia soft updater ale nadal była ta sama wersja po aktualizacji;d Za odpowiedzi z góry dziękuję i nie ukrywam , że zależy mi na czasie Pozdrawiam Kamil! Poprawiłem nazwę tematu na zgodną z regulaminem. Proszę zapoznać się z jego treścią przed kolejnymi tego typu błędami // Jackson |
||
| Jack | |
|
| Ponoć jest już wersja v60 softu do nokii 5800. Czy posiadasz telefon od jakiegoś operatora? [elementy włączania sieci plus gsm na przykład] _________________ |
||
| kamil2707 | |
|
| tzn telefon wypatrzyłem na allegro kupiłem w jakiejś hurtowni czy coś ;d i ma znaczek movista przy włączaniu za każdym razem @edit. chcialbym sobie tez wgrać polskie menu bo po zakupie mialem angielskie ;d |
||
| Jack | |
|
| W takim razie będziesz musiał zmienić product code na polski a po tej operacji NSU napewno wgra Ci polski najnowszy soft _________________ |
||
| kamil2707 | |
|
| A tak przy okazji mógłbyś podać link do tematu w którym jest to dokładnie opisane? ew. jakim programem to robić? | ||
| Jack | |
|
Tu jest wszystko : www.symbiane.pl/zmiana-pr...-jaf-vt2168.htm nawet taki sam telefon _________________ |
||
| bartek50003 | |
|
| Przy okazji: jak wpiszesz na telefonie: *#0000# to zobaczysz wszystko łącznie z wersją softa i możliwością aktualizacji. _________________ |
||
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
[5800] N-Gage 2.0 1.30 (1541)+WF controllerPlatforma n-gage 2.0 pod nokię 5800xm |
Gry | Jack | |
guitar pro,czy istnieje na symbiana? |
Szukam | schecter | |
[e65] Czy istnieje możliwość instalacji symbiana s60v5? |
Pytania i Problemy z telefonami | mateusz89sko | |