Temat Zamknięty przez: Jack
Autor Wiadomość
prezescfc [5800] Łamanie systemu Napisany: 31 Maj 2010 12:52 [5800] Łamanie systemu   Postaw piwo autorowi tego posta

Witam, od paru dni jestem posiadaczem nokii 5800, i mam następujący problem, pierwszy raz mam styczność z symbianem i plikami sis. Poszukuję instrukcji dokładnej krok po kroku co i jak zainstalowac plik sis. Powtarzam, jestem zupełnie zielony w takich rzeczach, wiec prosiłbym o wyrozumiałość i o dokładne wytłumaczenie co i jak zrobić.
dziękuję z góry i pozdrawiam.
Jack [5800] Łamanie systemu Napisany: 31 Maj 2010 02:25   Postaw piwo autorowi tego posta

Otrzymał 1 piw(a)
Interesujący cię plik prześlij przez kabel usb do którego kolwiek folderu na karcie a następnie wchodzisz w narzędzia/men.plików i szukasz twojego pliku a następnie klikasz ok. Możesz również zainstalować pakiet nokia pc suite i przy podłączonym telefonie przez usb kliknąć 2 razy na plik sis i rozpoczniesz instalację

Enola Gay [5800] Łamanie systemu Napisany: 31 Maj 2010 02:39   Postaw piwo autorowi tego posta

Proces instalacji sis nie różni się raczej od instalowania jawy. sisy roznia sie glownie tym ze sa bardziej rozbudowane w zabezpieczeniach. Ponadto gry czy aplikacje w formacie jawy pisane sa pod dany model telefonu, ewentualnie kilka modeli. Przy czym sisy tworzone sa na dany rodzaj platformy symbian.
Znawca nie jestem wiec jesli sie myle, niech ktos mnie poprawi kod emotikony: :)

prezescfc [5800] Łamanie systemu Napisany: 31 Maj 2010 11:16   Postaw piwo autorowi tego posta

Ale gdy chcę zainstalować jakikolwiek plik sis to mi wyskakuje błąd odnośnie jakiegoś certyfikatu.
chucky [5800] Łamanie systemu Napisany: 31 Maj 2010 11:26   Postaw piwo autorowi tego posta

prezescfc, musisz podpisać aplikacje sis albo złamać symbiana

prezescfc [5800] Łamanie systemu Napisany: 31 Maj 2010 11:34   Postaw piwo autorowi tego posta

no i wlasnie o to mi chodzi, ze nie mam pojęcia jak podpisuje sie aplikacje sis i łamie symbiana.