| Temat Zamknięty przez: Jack |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| prezescfc | |
|
| Witam, od paru dni jestem posiadaczem nokii 5800, i mam następujący problem, pierwszy raz mam styczność z symbianem i plikami sis. Poszukuję instrukcji dokładnej krok po kroku co i jak zainstalowac plik sis. Powtarzam, jestem zupełnie zielony w takich rzeczach, wiec prosiłbym o wyrozumiałość i o dokładne wytłumaczenie co i jak zrobić. dziękuję z góry i pozdrawiam. |
||
| Jack | |
|
| Interesujący cię plik prześlij przez kabel usb do którego kolwiek folderu na karcie a następnie wchodzisz w narzędzia/men.plików i szukasz twojego pliku a następnie klikasz ok. Możesz również zainstalować pakiet nokia pc suite i przy podłączonym telefonie przez usb kliknąć 2 razy na plik sis i rozpoczniesz instalację _________________ |
||
| Enola Gay | |
|
| Proces instalacji sis nie różni się raczej od instalowania jawy. sisy roznia sie glownie tym ze sa bardziej rozbudowane w zabezpieczeniach. Ponadto gry czy aplikacje w formacie jawy pisane sa pod dany model telefonu, ewentualnie kilka modeli. Przy czym sisy tworzone sa na dany rodzaj platformy symbian. Znawca nie jestem wiec jesli sie myle, niech ktos mnie poprawi _________________ |
||
| prezescfc | |
|
| Ale gdy chcę zainstalować jakikolwiek plik sis to mi wyskakuje błąd odnośnie jakiegoś certyfikatu. | ||
| chucky | |
|
| prezescfc, musisz podpisać aplikacje sis albo złamać symbiana _________________ |
||
| prezescfc | |
|
| no i wlasnie o to mi chodzi, ze nie mam pojęcia jak podpisuje sie aplikacje sis i łamie symbiana. | ||
| chucky | |
|
| prezescfc, jaką masz wersje softu? sprawdzasz kodem *#0000# _________________ |
||
| prezescfc | |
|
| V 40.0.005 | ||
| Enola Gay | |
|
| Zajrzyj tu . www.symbiane.pl/hackowani...14511.htm#32180 Trochę się pomęczysz ale na prawdę warto Wszystko co najlepsze działa tylko na złamanym symbianie._________________ |
||
| prezescfc | |
|