| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| Yericho | |
|
| Witam Wczoraj robiłem aktualizację oprogramowania z v40 do wersji v50. Wszystko niby przebiegło "pomyślnie", ale gdy już proces się skończył i odłączyłem tel od usb, to nie chce się włączyć. Przy naciskaniu on/off jest tylko krótkie wibrnięcie i na chwilkę ekran robi się szary. Wyjmowałem baterię, kartę, sima, próbowałem reset (zielony+czerwony+kamerka) ale nic nie pomogło A i jeszcze jak podłaczam go do ładowarki to nic się nie dzieje. Prosiłbym o pomoc bo jestem dość zielony w telefonach. Pozdrawiam |
||
| Boolos1 | |
|
| Prawdopodobnie to padł tel i trzeba będzie podejść do najbliższego serwisu i (jeżeli masz) to dać go na gwarancje bo to ich wina ze telefon padł jeżeli jednak nie masz miałem taka sytuacje tyle ze ja niechcący wypiąłem kabel przy samym końcu aktualizacji. koszt naprawy to 30 zł w najbliższym punkcie z komórkami | ||
| Yericho | |
|
| Dzięki za info. Gwarancję jeszcze mam, i telefon brałem przez Plusa, to nie wiesz czy mam iść do nich czy do Nokii? I czy np. będę musiał im oddawać kartę pamięci, bo mam na niej sporo rzeczy a nie mam ich gdzie zrzucić. | ||
| Jack | |
|
| Karta nie jest im do niczego potrzebna. Oddaj na gwarancje do Nokii _________________ |
||
| Cichy89 | |
|
Ostatnio miałem podobny przypadek na Noki 5530.. Tyle że mi zaświecał się ekran na biało i to wszystko... Ponownie zrobiłem flash telefonu i zadziałało (Nokia znajomej uratowana) |
||
| v1sioN | |
|
| Prawdopodobnie telefon się 'zbrickował', błędy przy flashowaniu, nie wiadomo co tam jeszcze się działo, chociażby słaby stan baterii, jak kolega wyżej powiedział, oddaj na gwarancje. Szybciej, prościej, wygodniej. Pozdrawiam. _________________ |
||
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
[5800] N-Gage 2.0 1.30 (1541)+WF controllerPlatforma n-gage 2.0 pod nokię 5800xm |
Gry | Jack | |
Znasz melodie, a nie wiesz co to za tytuł? |
Szukam | Laki1231 | |
nokia 5800 nie chce się włączyć |