| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| wlodi893 | |
|
| Witam ! Kilka dni temu (nie wiedząc dlaczego) moja nokia po prostu się wyłączyła... Po kilku próbach ponownego uruchomienia udało się. Lecz po zablokowaniu ekranu 3 klawisze nadal świeciły... Gdy ja wtedy wyłączyłem do tej pory nie ma żadnej reakcji... Ale po podłączeniu pod usb do komputera i wciśnięciu przycisku on/off zaczęły mi się instalować na kompie : Nokia USB Flashing Generic i NOKIA flashing parent czy jakoś tak. Czy to znak , ze może da się ją uratować ? Jeśli byłaby możliwość to prosiłbym o wytłumaczenie krok po kroku co i jak, bo w tym temacie jestem naprawdę zielony. Z góry dzięki za odp. pozdrawiam , wlodi ! Używaj polskich znaków // stankovi23 |
||
| Casaya | |
|
| wydaje mi sie ze powinienes zajrzec na ten temat http://symbiane.pl/napraw...-jaf-vt3076.htm |
||
| wlodi893 | |
|
| Próbowałem niby tak jak w tamtym temacie. Ale coś mi nie wychodzi... Wytłumaczy ktoś skąd , gdzie i jaki firmware konkretnie ściągnąć ? I wszystko z najmniejszymi szczegółami opisze ? Pierwszy raz mam styczność z tymi rzeczami wiec nie wiem w ogóle co i jak. | ||
| Laki1231 | |
|
| http://symbiane.pl/hack-i...-s3-vt19051.htm Proszę musisz pominąć punkt z podmianą pliku. _________________ |
||
| wlodi893 | |
|
| Ten temat tez już znalazłem. Ale mając z tym styczność pierwszy raz jest to dla mnie szczerze powiedziawszy mało jasne i przejrzyste... Gdzie np trzeba wrzucić ściągnięty firmware ? Bo w JAFie w ogóle nie podświetlają mi się te zielone okienka (MCU , PPM itp...itd). Chyba , że po prostu coś robię nie tak | ||
| Laki1231 | |
|
| EXE się instaluje!!! Podstawowych elementów windowsa nie znacie jaśniej opisać się nie da;/ _________________ |
||
| wlodi893 | |
|