| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| gosuge | |
|
| Sluchajcie od paru dni mam nokie C6 i mam z nia pare problemow . Do jakiego folderu mam wrzucic gre z koncowka .jar ? Zawsze byl to katalog other , ktorego tu nie ma. Co do nawigacji OVI , czy to w ogole dziala ?:D Wszystko ponastawiam i caly czas pisze "Czekaj na polaczenie". Prosze o pomoc . |
||
| ziomek | |
|
| nie znam się co prawda specjalnie na tych nowych modelach noki ale obstawiam że nie ma specjalnego folderu wrzuć gdzie chcesz a potem z poziomu mng.plikow w telefonie znajdz i zainstaluj . _________________ |
||
| DSV | |
|
| Gry wrzucasz tam gdzie chcesz ważne żebyś później menadżerem plików trafił do tego. Co do nawigacji wgraj sobie Sygica jest o wiele lepsza. _________________ |
||
| gosuge | |
|
Nie chce sie chwalic ale jestem ciemny jak but No wrzucilem byle gdzie np do folderu z muzyka ale tam tego nie ma. Jak to znalesc?Moje gg 8125960 Piszcie z pomoca jak cos. |
||
| Jack | |
|
| Podłącz tel do kompa, umieść w głównym folderze np na karcie pamięci, uruchom menadżer aplikacji na telefonie, wejdź w główny katalog na karcie pamięci, odszukaj grę i kliknij na nią a po tym rozpocznie się instalacja _________________ |
||
| gosuge | |
|
ok musialem wrzucic ta gre to pliku instals . Sluchaj , dam znac jak zainstaluje. A co z ta nawigacja co mam sciagnac i doradz mi wgl jak ulepszyc ten telefon co posiagac itp z gory dzieki. |
||
| MRacheron | |
|
stankovi23 napisał/a:
a wiesz co zrobić jak wywala że nie załadowano mapy ? |
||
| gosuge | |
|
oj zainstalowalo sie ale nie dziala moze ktos zna Angielski dobrze?no class del found error. java.lang.noclassdelfounderror ..... jakas strona internetowa |
||
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
Jak odpracować ostrzeżenie?Tutaj dowiesz się w jaki sposób usunać tą czerwoną cyferke :P |
Ogłoszenia | lui754 | |
Jak instalować tematy na AndroidzeInstalowanie tematów za pomocą Panda Home |
Tematy | fiszkon | |