Autor Wiadomość
gosuge [c6] Jak wrzucic grę i pytanie o nawigację Napisany: 31 Paź 2010 09:47 [c6] Jak wrzucic grę i pytanie o nawigację   Postaw piwo autorowi tego posta
Sluchajcie od paru dni mam nokie C6 i mam z nia pare problemow .

Do jakiego folderu mam wrzucic gre z koncowka .jar ? Zawsze byl to katalog other , ktorego tu nie ma.

Co do nawigacji OVI , czy to w ogole dziala ?:D Wszystko ponastawiam i caly czas pisze "Czekaj na polaczenie".

Prosze o pomoc kod emotikony: :) .
ziomek [c6] Jak wrzucic grę i pytanie o nawigację Napisany: 31 Paź 2010 10:14   Postaw piwo autorowi tego posta

nie znam się co prawda specjalnie na tych nowych modelach noki ale obstawiam że nie ma specjalnego folderu wrzuć gdzie chcesz a potem z poziomu mng.plikow w telefonie znajdz i zainstaluj .

DSV [c6] Jak wrzucic grę i pytanie o nawigację Napisany: 31 Paź 2010 10:45   Postaw piwo autorowi tego posta

Piwa: 3/3
Gry wrzucasz tam gdzie chcesz ważne żebyś później menadżerem plików trafił do tego.

Co do nawigacji wgraj sobie Sygica jest o wiele lepsza.

gosuge [c6] Jak wrzucic grę i pytanie o nawigację Napisany: 31 Paź 2010 01:56   Postaw piwo autorowi tego posta
Nie chce sie chwalic ale jestem ciemny jak but kod emotikony: :D No wrzucilem byle gdzie np do folderu z muzyka ale tam tego nie ma. Jak to znalesc?

Moje gg 8125960 kod emotikony: :D Piszcie z pomoca jak cos.
Jack [c6] Jak wrzucic grę i pytanie o nawigację Napisany: 31 Paź 2010 02:06   Postaw piwo autorowi tego posta

Otrzymał 1 piw(a)
Podłącz tel do kompa, umieść w głównym folderze np na karcie pamięci, uruchom menadżer aplikacji na telefonie, wejdź w główny katalog na karcie pamięci, odszukaj grę i kliknij na nią a po tym rozpocznie się instalacja

gosuge [c6] Jak wrzucic grę i pytanie o nawigację Napisany: 31 Paź 2010 02:14   Postaw piwo autorowi tego posta