| Temat Zamknięty przez: Jack |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| pchmurek | |
|
| wyrobiłem certyfikat na OPDA i nie mam pojęcia co dalej z tym mam zrobić. p.s. jestem laikiem w tej dziedzinie | ||
| ziomek | |
|
| Jesli chodzi ci o podpisywanie aplikacji to zapraszam tutaj http://symbiane.pl/jak-po...ian-vt15111.htm a jeśli o zhackowanie telefonu to tutaj http://symbiane.pl/hacked-symbian-vf78.htm Kodowanie linków do forum jest zbędne // Jackson _________________ |
||
| pchmurek | |
|
| proszę pomóżcie mi co mam zrobić dalej jak już uzyskałem cer i key chodzi mi o to że gdy otwieram stronę OPDA nie wiem co mam dalej robić jak,gdzie zapisać itp.. ziomek. binpda nie działa Nie pisz posta pod postem w tak krótkim odstępie czasu // Jackson |
||
| Jack | |
|
| pchmurek, Umiesz czytać _________________ |
||
| pchmurek | |
|
| sorry Jackson! pisałem że jestem laikiem i nie wiem jak mam pobrac ten cer i cey ze strony opda. przepraszam za kłopot | ||
| Jack | |
|
| Tu możesz sobie wyrobić http://symbiane.pl/certyf...nie-vt16740.htm _________________ |
||
| pchmurek | |
|
| dzięki Jackson spróbuje | ||
| waher | |
|
| 1.rejestrujesz się na Pobieranie / Download:
2.Klikasz My Certificate (jest u góry). 3. na pomarańczowo duży przycisk "Apply for cer". 4.wpisujesz kolejno: *model telefonu *IMEI (*#06# tak go sprawdzisz) *przepisz IMEI *możesz tu napisać nazwe aplikacji, ale nie musisz. Równie dobrze możesz napisać "oko939483" 5.Czekasz do ok.24h ------------ 6.logujesz się na stronę 7.Klikasz My Certificate (jest u góry). 8.w kolumnie Operate *kliknij .cer i pobierz *kliknij .key i pobierz Tada! Masz swój certyfikat na dysku teraz należy podpisać aplikacje: 2.1 Ściągnij sobie SignSiS. 2.2 Odpal go. 2.3 Załaduj certyfikat i klucz. 2.4 Załaduj plik który ma być podpisany (tylko sis i sisx może być). 2.5 Naciśnij przycisk Sign The SiS. Prościej się chyba nie da. Nie będę robił screenów, bo temat taki już był. Powodzenia |
||
| The Raptor | |
|