Temat Zamknięty przez: Laki1231
Autor Wiadomość
pawel21021999 [E51] Jaki Anti-Virus wybrać na mój telefon? Napisany: 01 Kwi 2011 09:51 [E51] Jaki Anti-Virus wybrać na mój telefon?   Postaw piwo autorowi tego posta

Witam! Jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość. Jaki mam wybrać Anti-Virus na moją nokie e51? Ma Symbian s60v3. Używam Kaspersky Mobile Security 9.0. Ale czy jest skuteczny? Proszę mi nie wciskać kitów że nie jest potrzebny bo już dwa razy się nadziałem, i utraciłem wszystkie dane! Pozdrawiam i licze na szybką odpowiedź! kod emotikony: ;)

Nazwa tematu poprawiona według punktu 1.1 regulaminu tego działu.//Laki1231
Laki1231 [E51] Jaki Anti-Virus wybrać na mój telefon? Napisany: 01 Kwi 2011 09:56   Postaw piwo autorowi tego posta

Piwa: 19/6
Moje zdanie jest takie, że jest to zbędne, tylko spowalnia telefon. A na symbiana praktycznie nie ma wirusów.

patrikos23 [E51] Jaki Anti-Virus wybrać na mój telefon? Napisany: 01 Kwi 2011 09:57   Postaw piwo autorowi tego posta

Piwa: 21/20
Zgadzam się z Lakim. Antywirusy na telefony to narazie rzecz zbędna.

pawel21021999 [E51] Jaki Anti-Virus wybrać na mój telefon? Napisany: 01 Kwi 2011 10:04   Postaw piwo autorowi tego posta

Dobrze ale ja się nadziałem już i prosze o odpowiedź jaki wybrać ?
Laki1231 [E51] Jaki Anti-Virus wybrać na mój telefon? Napisany: 01 Kwi 2011 10:11   Postaw piwo autorowi tego posta

pawel21021999, żaden bo nie ma wirusów, później będziesz pisał, że Ci telefon muli ito itd.

pawel21021999 [E51] Jaki Anti-Virus wybrać na mój telefon? Napisany: 01 Kwi 2011 10:20   Postaw piwo autorowi tego posta

Nie, mi nie muli telefonu a poza tym jak patrze to w wskaźniku ram nie widzę różnicy, a mogę także powiedzieć że mi ramu przybyło. Wiec proszę o odpowiedź: Czy kaspersky jest skuteczny ?
Laki1231 [E51] Jaki Anti-Virus wybrać na mój telefon? Napisany: 01 Kwi 2011 10:21   Postaw piwo autorowi tego posta

Jak może byś skuteczny skoro wirusów nie ma?
Nikt nie powie czy skuteczny bo nie ma wirusów.