Autor Wiadomość
user [E51] Nie chcę się włączyć Napisany: 04 Wrz 2011 08:45 [E51] Nie chcę się włączyć   Postaw piwo autorowi tego posta

Witam. Jestem nad wymiar zielony jeżeli chodzi o OS Symbian. Swego czasu korzystałem z SE k800i i rozwiązywanie z nim problemów było dla mnie pikusiem. Jednak Nokia to dla mnie czarna magia. Przechodząc do meritum, od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Nokii E51. Od kilka dni telefon ma lekkie zawieszenia trwające po kilka sekund. Raz nie dało się go w ogóle odblokować po włączeniu, musiałem na kilka godzin wyciągnąć baterię i pomogło. Wczoraj to samo zrobiłem ponieważ problem z zawieszeniem się powtarzał. Jednak teraz telefon odmawia niemalże całkowitego posłuszeństwa. Po włączeniu telefonu jest tylko ekran powitalny NOKIA na białym tle i nic więcej. Czy da się coś z tym zrobić? Telefon ma złamanego simlocka, myślałem nad aktualizacją ale nie wiem czy by to nie przywróciło blokady telefonu. Nie mam gwarancji na niego więc mogę go poświęcić. Pozdrawiam.
Jack [E51] Nie chcę się włączyć Napisany: 04 Wrz 2011 09:22   Postaw piwo autorowi tego posta

Piwa: 1/1
Zrób mu hard reset. Telefon wyłączony i kombinacja klawiszy. Jest na forum

user [E51] Nie chcę się włączyć Napisany: 04 Wrz 2011 09:32   Postaw piwo autorowi tego posta

Nic to nie daje. Teraz tel się nawet nie chcą włączyć. Czarny ekran się robi, dioda zaświeci na czas trzymania Power i tyle.
Laki1231 [E51] Nie chcę się włączyć Napisany: 04 Wrz 2011 11:29   Postaw piwo autorowi tego posta

Piwa: 19/6
http://symbiane.pl/hack-i...-s3-vt19051.htm

wgraj mu softa pomijasz punkt z podmianą pliku hakującego.

user [E51] Nie chcę się włączyć Napisany: 04 Wrz 2011 11:38   Postaw piwo autorowi tego posta

A jak wgram nowy soft to czy będzie złamany simlock?

Nie cytuj całego poprzedniego posta // Jackson
Laki1231 [E51] Nie chcę się włączyć Napisany: 04 Wrz 2011 11:42   Postaw piwo autorowi tego posta