| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| 10bat | |
|
| Witam. Telefon Nokia E51 aplikacja Trekbuddy 2.0.pl Jak w temacie-jak ukryć folder w Galerii w którym znajdują się zdjęcia-ponieważ ładują się do niego zdjęcia map które posiadam na karcie pamięci. Czy jest to możliwe-jeżeli to to proszę o radę. Nazwa tematu zmieniona na regulaminową. Proszę zapoznać się z treścią regulaminu przed kolejną tego typu pomyłką // Jackson |
||
| krzysiekage | |
|
| nie znam się ale może poszukaj w opcjach jakiejś opcji usunięcia z owego programu ale nie z karty...Napewno jest jakiś sposób;d | ||
| Jack | |
|
| Za pomocą x-plore nadaj atrybut ukryty folderowi rescoure. Powinno pomóc. Wymagany złamany system. _________________ |
||
| 10bat | |
|
| Zainstalowałem x-plore 1.45, i spróbuje ,,ukryć " folder. Dzięki za szybką odpowiedz.... |
||
| ziomek | |
|
| ja bym nie radzil może to spowodować brak działania nie których aplikacji a możliwe nawet samego telefonu . _________________ |
||
| Jack | |
|
| ziomek ukrywałem ten folder na n73 i teraz zrobiłem to na n82 i nie wiedzę zmian w funkcjonowaniu telefonu. _________________ |
||
| 10bat | |
|
| Witam. A jak wykasować hurtowo te ,,niepotrzebne" zdjęcia w galerii. w E51 |
||
| ziomek | |
|
| resource zawiera niektóre pliki aplikacji (chyba nawet język) _________________ |
||
| 10bat | |
|
| To jest folder resource na karcie pamięci ? | ||
| Jack | |
|
| Tak na karcie. Jeżeli nie wszystkie się ukryją to odnajdź te zdjęcia w ukrytych folderach i dopiero ukryj _________________ |
||
| 10bat | |
|
| Witam.Przez przypadek włączyłem atrybut ,,ukryty" innemu folderowi- jak teraz wrócić tę zamianę ? |
||
| chucky | |
|
| znajdź ten folder przez x-plore (w ustawieniach musisz mieć włączone pokazywanie ukrytych folderów) i ustaw mu atrybut na normalny _________________ |
||
| 1 2 »
|
|
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
[E51] Program do edycji zdjęć w telefonie |
Szukam | Szczepan1451 | |
Ukrywanie Plików |