| Temat Przesunięty przez: Jack |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| Normad21 | |
|
Jeśli lubisz muzykę Rock, masz poczucie rytmu, swoja drogę do sławy zacznij tutaj! Gitarzysta czy perkusista, wybierz swoja ścieżkę: Podróżuj z Nowego Yorku do Tokio i koncertuj ze swoim zespołem na najbardziej znanych scenach na świecie. Wciągajaca rozrywka zapewnia zabawę na wiele godzin. Naciskaj przyciski w rytm ulubionego utworu i nie przegap okrzyków wydobywających się z tłumu fanów! Rock potrzebuje nowej legendy, podejmij to wyzwanie! Pobieranie / Download:
|
||
| Night123 | |
|
Guitar Rock Tour 2 HD Filmik prezentujący grę: Mirror (lepszy serwer): Pobieranie / Download:
Post Edytowałem - linki do filmów dajemy klikając tag video // Laki1231 |
||
| cnb88 | |
|
| moge prosic o reup podpisanej wersji gry?? jestem zielony w temacie podpisywania | ||
| Laki1231 | |
|
| Mirror: Signed Pobieranie / Download:
_________________ |
||
| Jack | |
|
| Wersja v1.00(8) Signed ^3 Pobieranie / Download:
Pobieranie / Download:
_________________ |
||
| Dadids | |
|
| Linki zostały usunięte, będe wdzięczny o reup. | ||
| Laki1231 | |
|
| Ja również i jeszcze changelog do tego. _________________ |
||
| Jack | |
|
| REUPLOAD wersja v1.00(8) Signed ^3 Linki znalezione przez google Listy zmian nie podano. <div class="code-quest">Pobieranie / Download:<ul class="code"><li>Aby móc pobierać pliki z tego forum musisz się <a href="profile.htm?mode=register" style="color:red;">zarejestrować</a> / <a href="login.htm" style="color:green;">zalogować</a></li></ul></div> <div class="code-quest">Pobieranie / Download:<ul class="code"><li>Aby móc pobierać pliki z tego forum musisz się <a href="profile.htm?mode=register" style="color:red;">zarejestrować</a> / <a href="login.htm" style="color:green;">zalogować</a></li></ul></div> _________________ |
||
| Dadids | |
|
| wersja v1.00(8) Signed ^3 Mój up: Pobieranie / Download:
|
||
| chicel | |
|