Temat Zamknięty przez: Jack
Autor Wiadomość
kaczorek698 Jak shackować E66? Napisany: 09 Wrz 2010 10:30 Jak shackować E66?   Postaw piwo autorowi tego posta
Czy jest możliwość shakowania Noki E66 z softem
410.21.010
08-02-2010
RM-343
Nokia E66-1 (06)
Jack Jak shackować E66? Napisany: 09 Wrz 2010 11:57   Postaw piwo autorowi tego posta

Piwa: 2/1
Złamiesz HelloOXem

kaczorek698 Jak shackować E66? Napisany: 10 Wrz 2010 11:20   Postaw piwo autorowi tego posta
a mogę wiedzieć jak to zrobić bo jestem "zielony" w tych sprawach
Jack Jak shackować E66? Napisany: 11 Wrz 2010 12:08   Postaw piwo autorowi tego posta

Odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się w dziale hacked symbian

potrzebujesz z działu poradniki certyfikatu z OPDA i wymienionego wczesnej hello oxa z działu hacked symbian

kaczorek698 Jak shackować E66? Napisany: 13 Wrz 2010 05:28   Postaw piwo autorowi tego posta
Zainstalowałem HelloOX i podczas instalacji wyskakują mi błędy typu: "Instalacja RainbowJek v1.00.sis niemożliwa" lub "Ważność certyfikatu wygasłą" lub "Błąd certyfikatu. skontaktuj się z dostawcą aplikacji". Co z tym zrobic?
Jack Jak shackować E66? Napisany: 13 Wrz 2010 05:43   Postaw piwo autorowi tego posta

Pewnie nie podpisałeś go Własnym certyfikatem który musisz wyrobić najlepiej na OPDA lub na iMOBILE

kaczorek698 Jak shackować E66? Napisany: 13 Wrz 2010 05:43   Postaw piwo autorowi tego posta
wyrobiłem na OPDA
Jack Jak shackować E66? Napisany: 13 Wrz 2010 05:45   Postaw piwo autorowi tego posta

Musisz również podpisać hello ox. Zrobiłeś to? Jaką masz dokładnie wersję hello ox?

kaczorek698 Jak shackować E66? Napisany: 13 Wrz 2010 05:48   Postaw piwo autorowi tego posta
HelloOX2. podpisałem go certyfikatem z OPDA. już wszystko jest OK. Zainstalowałem Resco Bubbles i gdy klikam śrdokowy klawisz to gra się nie włącza a gdy włanczam za pomocą Opcje > Uruchom to wyskakuje komunikat "Resco BUbbles: nie można uruchomić pliku ze względów bezpieczeństwa."