| Autor |
Wiadomość |
| szalonyba |
Napisany: 04 Maj 2010 01:41 Kilka Pytan |
|
|
Witam mam kilka pytan. Jako, ze jestem kompletnie ciemny w tych sprawach mam pytanie czy jezeli wgram nowy soft to beda chodzily mi wszystkie aplikacje jakie tylko wgram ? poniewaz teraz nie moge zainstalowac kompletnie nic, ani motywow, ani zadnych aplikacji itd poniewaz wyskakuje mi komunikat '' nie mozna zainstalowac zabezpieczonej aplikacji od nieznanego uslugodawcy lub o braku certyfikatu itd. czy zmiana softu pomoze ?
ps. jesli byl taki temat to poprosze o link bo nie moglem znalezc |
|
|
| pablo19_1f |
Napisany: 04 Maj 2010 01:57 |
|
|
raczej hack a nie zmiana softu. ew podpisywanie aplikacji. jaki telefon? |
| |
| szalonyba |
Napisany: 04 Maj 2010 02:43 |
|
|
nokia n73 Mordo, a czy jestes w stanie mi dokladnie wytlumaczyc o co chodzi bo jestem naprawde kompletnie zielony w tych sprawach |
| |
| pablo19_1f |
Napisany: 04 Maj 2010 03:04 |
|
|
system w telefonie jest tak zabezpieczony, zeby nie instalowac programow z nieznanych zrodel. aby mozna bylo zainstalowac aplikacje musi byc ona podpisana certyfikatem (certyfikowana). Komercyjne aplikacje takie sa (przykladowo opera mobile). aplikacje przerabiane, pisane przez prywatnych ludzi nie maja w sobie certyfikatu, wiec wyskakuja komunikaty, ze aplikacja niezaufana, brak certyfikatu itp. czasami tez sie zdaza, ze aplikacja jest podpisana certyfikatem, ale certyfikat stracil waznosc (ma swoj termin waznosci). gdy pojawi sie komunikat, ze certifikat stracil waznosc lub jest wygasly, aby zainstalowac aplikacje trzeba cofnac date w telefonie. w celu zainstalowania niepodpisanych aplikacji mozna postepowac na dwa sposoby.