| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| Evening | |
|
| Mam na swoim telefonie stara obudowę . Kupuje nowa obudowe na alegro. czy przy zdejmowaniu starej obudowy i wkładaniu nowej mogę uszkodzić jakoś telefon. Co robić by zapobiegać udzkodzeniu |
||
| darkhitman | |
|
| jedynie co moze ci sie popsuc to zasieg,musisz dibrze nakleic antene bo inaczej bedziesz bez zasiegu a tak to nic nie powinno sie stac _________________ |
||
| Evening | |
|
| Czyli jak nakleic | ||
| darkhitman | |
|
| nie jestem pewien jak jest i w twoim se ale jak ja kiedys mialem se to byla taka tasiemka ktora z jednej strony mila cienkie 2 paski cos jak sciezki i w tym miejscu gdzie laczy sie z plyta glowna na tej plycie sa takie wypusty.bedziesz musial zobaczyc jak masz w tym modelu jak cos to wyslij foto to ci powiem dokladnie _________________ |
||
| Evening | |
|
| Ehh jestem kompletnie w tym zielona scieżki płyta dzwiekowa _________________ |
||
| Szymuś | |
|
Evening, jeżeli się na tym nie znasz to nie rób tego sama, poproś kogoś kto to potrafi robić lub udaj się do serwisu, oczywiście w serwisie za darmo tego nie zrobią _________________ |
||
| Evening | |
|
| Na serwis to ja kasy nie mam i nie znam nikogo kto sie zna na tym _________________ |
||
| Szymuś | |
|
| To może ci trochę pomoże instrukcja serwisowa twojego telefonu, link : Pobieranie / Download:
_________________ |
||
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
Sprawdź jakiego symbiana posiada twój telefon.Lista aktualna na dzień 12.06.2011 |
Pozostałe | Laki1231 | |
Czy ktokolwiek kupuje BlackBerry PlayBook? |
Newsy | Laki1231 | |
Czy moge podlaczyc do usb nokie-formatowanie[n97] |
Pytania i Problemy z telefonami | n9732gb | |
[X6] Czy na karcie moge zrobić inny system plików niż FAT? |
Pytania i Problemy z telefonami | drago_o | |
Który wybrać telefon E52 czy E71 czy N78. |
Porównania, opinie i wybór telefonów | CyC1202 | |
[X6] Czy telefon odtworzy filmy? |