| Temat Zamknięty przez: chucky |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| Laki1231 | |
|
| Da się zrobić własne ikony folderów? Bo nokia to wywaliła ;/ _________________ |
||
| sadam81 | |
|
Da się Mogę ci zrobić, ale nie jestem dobrym grafikiem _________________ Autor postu otrzymał pochwałę. |
||
| Laki1231 | |
|
TheBesteva, naczy ja ikony bym miał tylko jak to i gdzie przypisać. Ja pytam a nawet folderu w folderze zrobić nie można _________________ |
||
| sadam81 | |
|
| Ikony zrobię, ale zrób mi kilka screenów w menu snapem i wrzuć na imageshack. Plik config też w miarę możliwości ci załatwię. _________________ |
||
| Laki1231 | |
|
| TheBesteva, ok jak tylko znajde moda na foldery w folderach bo masakra ;/ ja nawet ikony bym miał tylko nie wiem gdzie to dac _________________ |
||
| sadam81 | |
|
| A to zadziała?? Sprawdzenie nie boli. http://symbiane.pl/dodani...enu-vt23174.htm Ale jak nie uda się to hard reset wymagany będzie żeby to usunąc. _________________ |
||
| chucky | |
|
| Do zmiany ikon użyj LanterSoft Icon Changer v1.00(0) lub FolderIcon 1.0 _________________ Autor postu otrzymał pochwałę. |
||
| Laki1231 | |
|
| TheBesteva, dlatego sobie daruje mam dzisiaj fatalny humor ;/ chucky, dzieki wielkie można zamknąć. _________________ |
||
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
[Modyfikacja] Dodatkowe ikony folderów w menu. |
Modyfikacje | patrikos23 | |
15 oryginalnych folderów |
Modyfikacje | lui754 | |
Opis folderów systemowych |
Pozostałe | lui754 | |
[S60v5] Blokada do pewnych folderów. |
Szukam | Hipek;D | |
[E63] Nie widać folderów systemowych |
Pytania i Problemy z telefonami | dawidszyroki | |
[Modyfikacja] Wczytywanie galerii z tylko wybranych folderów |
Modyfikacje | Laki1231 | |
[N95 8GB] tworzenie folderów w Menu Głównym |
Pytania i Problemy z telefonami | mati6330 | |
[s60v5] Program do ukrywania tresci / blokowania folderów |
Szukam | krichna334 | |
HTC tworzy własne case'y na One X |