| Temat Zamknięty przez: patrikos23 |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| bialy1208 | |
|
| Pierwszy raz mam telefon z GPS i nurtuje mnie pare spraw: 1. Czemu pobiera mi kasę gdy korzystam z nawigacji ? I jak to wyłączyć ? 2. Bardzo długi czas oczekiwania na łączenie GPS nawet na dworzu i brak połączenia 3. Czy są jakieś domyślne ustawienia po których gps działa jak ma działać Jestem niezwykle zielony w spr gps dzięki za każdą podpowiedźNazwa tematu poprawiona według punktu 1.1 regulaminu tego działu.//patrikos23 |
||
| patrikos23 | |
|
| 1. Bo masz włączony agps w ustawieniach, więc korzysta z internetu-w ustawieniach gps zmień na wspomagania gps. Będzię trochę wolniej łapał fixa, ale kasy nie bierze. 2. gps ma to do siebie, że dosyć długo łapie sygnał. Na zewnątrz powinien łapać dosyć szybko. 3. W zależności od nawigacji z jakiej korzystasz. Jaka masz nawigacje wgraną? Polecam Sygica lub Garmina-uważam, że są to jedne z lepszych. Sam z nich korzystam-są na forum. _________________ |
||
| bialy1208 | |
|
| Sygica. Czy ta nawigacja potrzebuje polaczenia z internetem zeby dzialac poprawnie ? | ||
| patrikos23 | |
|
| Nie potrzebuje. W ustawieniach sygica musisz ustawić na wspomaganie Gps, wtedy będzie korzystał z wbudowanego odbiornika gps. _________________ |
||
| bialy1208 | |
|
| gdzieś przed chwila czytalem ze wlasnie trzeba wylaczyc wspomaganie gps i bazowanie na sieci zeby bylo darmowe | ||
| patrikos23 | |
|
Jackson napisał/a:
Jak zrobisz co napisał Jackson, to nie będzie brało kasy z konta. Problem rozwiązany. Zamykam.// patrikos23 _________________ Autor postu otrzymał pochwałę. |
||
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
[N85-1-CFW] N85-1 CFW v31.002 - Edycja I, II, III, IV |
Zmodyfikowane Firmware | Laki1231 | |
GPS Info Qt - więcej informacji o statusie GPS |
Newsy | Laki1231 | |
Czym różni się GPS od A-GPS |
Pytania i Problemy z telefonami | Szymon035 | |
[N8] Ustawienia nawigacji |