| Temat Zamknięty przez: Laki1231 |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| mati6330 | |
|
| Witam! Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że telefon posiadam od niedawna i jestem w tym temacie "zielony";) Mój problem to ten w temacie, tzn. podczas próby wyświetlenia strony pojawia się informacja "Brak odpowiedzi bramy". Kiedy wchodzę w kreator wlan pisze, że daną sieć mam połączoną, ale ani wgraną przeglądarką, ani operą nie mogę otworzyć żadnej strony. Zaznaczam, że nie mam żadnego routera ani nic z tych rzeczy, jednakże w moim domu odbieram parę dostępnych pasm. We wcześniejszym telefonie (Samsung Monte) sieć normalnie się łączyła i wszystko działało. Mam nadzieję, że w miarę precyzyjnie opisałem swój problem;) Proszę o możliwie szybką odpowiedź oczywiście, ponieważ chyba nie tylko ja zetknąłem się z tym problemem:D Nazwa tematu poprawiona według punktu 1.1 regulaminu tego działu.//Laki1231 |
||
| Laki1231 | |
|
| mati6330, może gość wyłączył już udostępnianie bez jego zatwierdzenia? _________________ |
||
| mati6330 | |
|
| Być może bo od dłuższego czasu ani na Samsungu nie ma, ani na Nokii... Ale teraz kolejna sprawa - odwiedziłem już wiele miejsc, w których pasmo jest dostępne, ale zawsze jest błąd o bramie. Czy to taki dziwny zbieg okoliczności, że sieci są jakieś trefne (próbowałem z ok. 11) czy to po prostu coś z moim telefonem? Od razu mówię, że jest to 100% Nokia, gdyż robiłem wszystkie możliwe testy (sprawdzałem na jakiejś stronie nr. IMEI, patrzałem na te naklejki pod baterią i wszystko się zgadza). | ||
| Laki1231 | |
|
| mati6330, na ruterze musisz mieć udzieloną zgodę a otwarta może być;P możesz mieć połączenie ale nie będzie dostępu do neta. _________________ |
||
| mati6330 | |
|
| Jeżeli dobrze rozumiem to tak: w kreatorze wlan będzie pisało, że sieć połączona, a w rzeczywistości nie będę mógł przeglądać sieci? Tak? |
||
| Laki1231 | |
|