Temat Zamknięty przez: Laki1231
Autor Wiadomość
mati6330 [N95 8GB] Brak odpowiedzi bramy (WLAN) Napisany: 02 Maj 2011 02:03 [N95 8GB] Brak odpowiedzi bramy (WLAN)   Postaw piwo autorowi tego posta
Witam! Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że telefon posiadam od niedawna i jestem w tym temacie "zielony";) Mój problem to ten w temacie, tzn. podczas próby wyświetlenia strony pojawia się informacja "Brak odpowiedzi bramy". Kiedy wchodzę w kreator wlan pisze, że daną sieć mam połączoną, ale ani wgraną przeglądarką, ani operą nie mogę otworzyć żadnej strony. Zaznaczam, że nie mam żadnego routera ani nic z tych rzeczy, jednakże w moim domu odbieram parę dostępnych pasm. We wcześniejszym telefonie (Samsung Monte) sieć normalnie się łączyła i wszystko działało. Mam nadzieję, że w miarę precyzyjnie opisałem swój problem;) Proszę o możliwie szybką odpowiedź oczywiście, ponieważ chyba nie tylko ja zetknąłem się z tym problemem:D

Nazwa tematu poprawiona według punktu 1.1 regulaminu tego działu.//Laki1231
Laki1231 [N95 8GB] Brak odpowiedzi bramy (WLAN) Napisany: 02 Maj 2011 02:05   Postaw piwo autorowi tego posta

Piwa: 20/6
mati6330, może gość wyłączył już udostępnianie bez jego zatwierdzenia?

mati6330 [N95 8GB] Brak odpowiedzi bramy (WLAN) Napisany: 02 Maj 2011 02:30   Postaw piwo autorowi tego posta
Być może bo od dłuższego czasu ani na Samsungu nie ma, ani na Nokii... Ale teraz kolejna sprawa - odwiedziłem już wiele miejsc, w których pasmo jest dostępne, ale zawsze jest błąd o bramie. Czy to taki dziwny zbieg okoliczności, że sieci są jakieś trefne (próbowałem z ok. 11) czy to po prostu coś z moim telefonem? Od razu mówię, że jest to 100% Nokia, gdyż robiłem wszystkie możliwe testy (sprawdzałem na jakiejś stronie nr. IMEI, patrzałem na te naklejki pod baterią i wszystko się zgadza).
Laki1231 [N95 8GB] Brak odpowiedzi bramy (WLAN) Napisany: 02 Maj 2011 02:32   Postaw piwo autorowi tego posta