| Temat Zamknięty przez: Laki1231 |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| radek00037 | |
|
| Witam wszystkich. Otóż mam problem z N- gagem. Polega on na tym, że po uruchomieniu aplikacji wyskakuje mi błąd "Nie można od czytać bazy gry (błąd -1)". No dobra klikam "Ok". Następnie gdy próbuję włączyć grę pojawia się "Nie można uruchomić gry (Błąd -46)". Przyznam, że nie wiem o co chodzi, w ogóle jestem zielony jeśli chodzi o telefony więc wytłumaczcie jak dziecku co mam robić. (nie wiem czy to ważne ale mam shackowanego symbiana). Z góry dzięki! | ||
| Casaya | |
|
| to ze masz shackowany system to dobrze moze potrzebujesz specjalnej bibliotki do obslugi roznych gier np to http://symbiane.pl/qt-installer-vt17337.htm zainstaluj _________________ Autor postu otrzymał pochwałę. |
||
| Laki1231 | |
|
| Alno masz syf w systemie, tylko nowy soft pomoże. A wgrałeś patcha na usunięcie znaczka trial?;P _________________ Autor postu otrzymał pochwałę. |
||
| Casaya | |
|
| jak syf to zrób jak Laki1231, powiedział,potem zainstaluj biblioteki z linku i powinno być git _________________ |
||
| radek00037 | |
|
| Zainstalowałem biblioteki, błąd nadal się pojawia ale co najważniejsze - GRY DZIAŁAJĄ! Dzięki chłopaki. | ||
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
N-Gageplatforma n-gage PL |
N-Gage 2.0 | patrikos23 | |
Wszystkie gry na N-gage 2,0 |
N-Gage 2.0 | Romuś | |
[5800] N-Gage 2.0 1.30 (1541)+WF controllerPlatforma n-gage 2.0 pod nokię 5800xm |
Gry | Jack | |
[n95 8gb] Błąd certyfikatu przy instalowaniu |
Pytania i Problemy z telefonami | adamek5248 | |
[n95 8gb] Nie moge zainstalować gier n-gage 2.0 |
Pytania i Problemy z telefonami | wojtekkrauze | |
[n95 8gb] Błąd przy wgrywaniu softa przez phoenix |
Pytania i Problemy z telefonami | boczo | |
[N95 8GB] Gry N-gage 2.0. Czy trzeba łamać system? |
Pytania i Problemy z telefonami | firedevil | |
[n82] Błąd przy uruchamianiu gier n-gage 2.0 |
Pytania i Problemy z telefonami | mateusz89sko | |