Autor Wiadomość
luqi345 [N97] Kilka pytań odnośnie instalacji zhackowanego OS Napisany: 05 Lut 2012 12:58 [N97] Kilka pytań odnośnie instalacji zhackowanego OS   Postaw piwo autorowi tego posta
Witam!

Jestem tu nowy, więc proszę o wyrozumiałość kod emotikony: ;) .
Od paru tygodni jestem posiadaczem Nokii N97. Jest to pierwszy telefon z systemem operacyjnym z którym mam styczność "na stałe". Wcześniej miałem telefony z software'ami, gdzie w ich tematyce jestem akurat trochę zorientowany (instalowałem parę razy od nowa soft, zdejmowałem SL itd.) natomiast w temacie Symbianów i innych OS-ów jestem zielony. Co do mojej Nokii podjąłem decyzję o instalacji zhackowanego OS (aktualnie mam wersję 22.0.110) ze względu na problemy z certyfikatami. Z tego względu mam kilka pytań i wątpliwości odnośnie tej operacji:
1. Czy jest możliwość zrobienia backupu, który obejmowałby przywrócenie wszelkich aplikacji i ustawień w nowo zainstalowanym systemie? Jeżeli nie to co w takim razie typowy backup obejmuje?
2. Czy przy instalacji systemu formatowaniu ulega pamięć masowa?
3. Czy jest możliwość aktualizacji zhackowanego OS?
4. Czy kod zabezpieczający zostanie wyzerowany?
5. Czy system zhackowany jakoś zasadniczo się różni od oryginalnego?
6. Czy gdy zainstaluję OS skończą się problemy z certyfikatami?
7. Co może pójść nie tak przy takiej operacji i czy jest możliwość bezpowrotnego "położenia" telefonu?
8. Ile trwa taka operacja?
Casaya [N97] Kilka pytań odnośnie instalacji zhackowanego OS Napisany: 05 Lut 2012 02:01   Postaw piwo autorowi tego posta

Piwa: 4/16
1.Jest ,mozliwosc.Wejdz w pamiec telefonu lub pamiec masowa.w jej opcje i bedzie formatuj lub zrób kopie zapasowa i wrazie czego robisz back up...

2.przy instalacji nowego systemu poprzez Jaf,phoenix czy NSU nie podlega formatowaniu pamiec masowachyba ze jest wbudowana.jesli karta pamieci to z pewnoscia nie podlega.