| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| deltanet | |
|
| Aplikacja używa accelerometer-a aby poinformować nas alarmem o tym że ktos właśnie ruszył nasz telefonik...Krotko mowiac bedziesz wiedzial ze nie powolana osoba polozyla raczki na twoim telefonie... Aby uaktywnić Uruchom aplikacje wybierz opcje i Activate...Masz kilka sekund aby odlozyc telefon... przed uruchomieniem prosze zapoznac sie z wszelkimi ustawieniami aby nie bylo problemu z wylaczeniem alaramu... Pobieranie / Download:
|
||
| savco | |
|
| nie działa u mnie ;/ | ||
| deltanet | |
|
| A jakie są symptomy tego nie działania ??Moze cos poradzimy... | ||
| radekvic | |
|
siema . mam problem z ta aplikacja instaluje aplikacje przez program nokie pc i pokazuje mi sie błąd ,, bląd certyfikatu skontaktuj sie z dostawca aplikacji ,, pomocy |
||
| chucky | |
|
| radekvic, złam system lub podpisz aplikacje certyfikatem z opda/imobile _________________ |
||
| radekvic | |
|
| czyli jak ?? ja jestem zielony w symbianach | ||
| chucky | |
|
| tu masz jak wyrobić certyfikat: http://symbiane.pl/nowy-p...ikat-vt8513.htm _________________ |
||
| radekvic | |
|
| leo20 słuchaj ja mam go w plusie w mixie i jak bym złamał ten certyfikat a np telefon by mi sie zepsuł to czy przyjeli by go do naprawy ? | ||
| chucky | |
|
| radekvic, jak byś złamał symbiana i coś by się stało to robisz format, wtedy ślady po łamaniu znikają i możesz śmiało oddać telefon do naprawy _________________ |
||
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
Pakiet Nokia Suite Beta w nowej wersji 3.4.45 w BETA LABS |
Newsy | Laki1231 | |
Nowa wersja Nokia Suite 3.3.49 Beta dostępna w Nokia Beta La |
Newsy | Laki1231 | |
Nokia Ovi Suite 3.1.0.47 Beta do pobrania w Nokia Beta Labs |
Newsy | Laki1231 | |
Nokia Suite 3.4.27 Beta do pobrania z Nokia Beta Labs |
Newsy | Laki1231 | |
[1.6+] Scrobble FM betaAplikacja służąca do słuchania polskich stacji radiowych. |
Aplikacje | patrikos23 | |