| Temat Zamknięty przez: Laki1231 |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| qwerty8624 | |
|
| Witam. Posiadam dwa tematy na moją nokię 5800. Problem polega na tym że w jednym z nich są fajne ikonki a drugi jest lepszy ogólnie. Czy jest szansa aby ktoś "wyjął" ikonki z tego tematu Pobieranie / Download: i "włożył" je do tego?
Pobieranie / Download: Nie znam się zbyt dobrze na telefonach więc proszę aby plik końcowy miał rozszerzenie .sis i certyfikat ponieważ symbian nie jest u mnie złamany.
|
||
| v1sioN | |
|
Post został ukryty, ponieważ naruszał zasady forum lub zawierał nieaktywne linki _________________ |
||
| qwerty8624 | |
|
| Prosiłbym jednak o wykonanie tego. Zakładam że jest na tym forum jakaś osoba która się na tym zna. Z góry dzięki. | ||
| qwerty8624 | |
|
| Czy na tym forum nie ma kogokolwiek kto by potrafił rozwiązać dany problem? Czy może problem jest niemożliwy do rozwiązania? Nieważne, czekam dalej. | ||
| chucky | |
|
| możesz zainstalować program Menu Editor i w nim pozmieniać ikony aplikacji _________________ Autor postu otrzymał pochwałę. |
||
| qwerty8624 | |
|
| Mógłbyś podać jakiś link do tego programu? Czy instaluje się go na telefonie czy komputerze? | ||
| Jack | |
|
| Na telefonie. A ty byś trochę poszukał _________________ |
||
| qwerty8624 | |
|
| Niestety program Menu Editor nie chce działać na mojej nokii. Ściągnąłem kilka wersji zarówno podpisanych jak i bez certyfikatu. Niestety przed samą instalacją wyskakuje błąd "Nieprzyznany dostęp do żądnej aplikacji". Czy jest jeszcze jakiś inny program bądź rozwiązanie tego problemu? | ||
| Jack | |
|
| A nie możesz po prostu złamać systemu? Jaki masz soft? *#0000# _________________ |
||
| qwerty8624 | |
|
| Systemu nie chce łamać ponieważ telefon mam na gwarancji. Wszystkie inne aplikacje działają poprawnie. System mam V 50.0.005. | ||
| Hipek;D | |
|
qwerty8624 napisał/a:
Polecam metodą HackIt (Niby tracisz gwarancję, ale zawsze można zrobić hard reset ) |
||
| Laki1231 | |
|