| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| flejtuszq | |
|
| Witam. Mam pewien problem, dzisiaj postanowiłem zrobić hard reset na swojej nokii 5800, mój problem polega na tym, że nie mogę zainstalować opery 5.1. Gdy wchodzę na Nokia PC Suite do telefonu, patrze na zainstalowane aplikacje to jest tam, ale waży aż 0 kb i nie da się jej usunąć, kiedy wejdę telefonem na zainstalowane aplikacje to jej tam nie ma. Jak chcę ją ponownie zainstalować to wyskakuje błąd "Nie można zainstalować". Proszę o pomoc. Nazwa tematu poprawiona według punktu 1.1 regulaminu tego działu.Następnym razem kosz.//patrikos23 |
||
| Laki1231 | |
|
| Zrób sobie może oprogramowanie oraz format karty pamięci może tylko ten format wystarczy. _________________ |
||
| flejtuszq | |
|
Robiłem format karty. O co chodzi z "Zrób sobie może oprogramowanie"? jestem trochę zielony w tych sprawach. |
||
| Casaya | |
|
| mozesz sprawdzic ustawienia instalacji? wchodzisz w ustawienia-menadżer aplikacji-ustawienia aplikacji-inst.oprogramowania (tutaj powinno byc zaznaczone "wszystko") moze po hard resecie masz przestawione,ja mialem przestawione na "tylko podpisane" .moze zadziala. _________________ |
||
| flejtuszq | |
|
| Mam ustawione na "wszystko". | ||
| Laki1231 | |
|
| Zainstaluj od nowa softa:) _________________ |
||
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
[5800] N-Gage 2.0 1.30 (1541)+WF controllerPlatforma n-gage 2.0 pod nokię 5800xm |
Gry | Jack | |
Znasz melodie, a nie wiesz co to za tytuł? |
Szukam | Laki1231 | |
Nokia OVI MapsMapy i wskazówki dojazdu czyli nawigacja |
Aplikacje | patrikos23 | |
[NOKIA] Paski na wyświetlaczu - usunięcie problemu |
Pozostałe | ppp208 | |
Aktualizacja oprogramowania poprzez Nokia Software Updater. |
Hacked Symbian/Flashing | pawelooss | |
Flashowanie telefonu za pomocą programu Nokia Care Suite |
Hacked Symbian/Flashing | Meler | |