| Temat Przesunięty przez: Jack |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| Xarosek | |
|
| Witam.Moj problem polega na tym ze posiadam nokię n97 mini z fw 11.0.102 rm-555 i chciałbym ją shackowac ale zupełnie nie mam w tym doświadczenia bo nigdy tego nie robiłem. Zatrzymuje sie na etapie pobrania softu z navifirm.Jaki soft mam probrac?Gdy klikam w navifirm w 10.0.102 to wyskakuje mi tylko jakis australian soft.czy to moze byc?.Następnie jaki hack pobrac? |
||
| Jack | |
|
| Obejrzałes film na yt? Rozumiem że korzystasz z mojego poradnika umieszczonego na tym forum? Czy masz w telefoni taki product code jaki i pod baterią? _________________ |
||
| Xarosek | |
|
| Owszem korzystam z poradnika i nie tylko twojego ale nigdzie nie moge sie doczytac.nie potrafie tego zrobic dlatego licze na pomoc.Product code jest taki sam. | ||
| Jack | |
|
| Dobrze teraz podaj listę softów jakie oferuje navfirm _________________ |
||
| Xarosek | |
|
| Prosze tutaj sa wszystkie fw z navifirm. http://www.przeklej.pl/pl...001ci140k2e82j6 .Czekam na szybka odpowiedz. | ||
| Jack | |
|
| Wybierz ten: 0593550: N97 mini RM-555 Optus Australia AU Black Free NAVI V3 _________________ |
||
| Xarosek | |
|
udało sie tylko teraz ostatnie pytanie powiedz mi co mam zrobic zeby w moim telefonie byl polski jezyk? |
||
| Jack | |
|
| Po całej procedurze flashowania wgrywasz soft przez NSU. Hack powinien zostać _________________ |
||
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
Nokia OVI MapsMapy i wskazówki dojazdu czyli nawigacja |
Aplikacje | patrikos23 | |
[NOKIA] Paski na wyświetlaczu - usunięcie problemu |
Pozostałe | ppp208 | |
Aktualizacja oprogramowania poprzez Nokia Software Updater. |
Hacked Symbian/Flashing | pawelooss | |
Flashowanie telefonu za pomocą programu Nokia Care Suite |
Hacked Symbian/Flashing | Meler | |
Flashowanie martwego telefonu za pomocą Nokia Care SuiteFlashowanie martwego telefonu za pomocą Nokia Care Suite |
Hacked Symbian/Flashing | Meler | |