| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| Suubi | |
|
| Więc ja w temacie ma ktoś sposób na proste podpisywanie aplikacji sis za pomocą jakiegoś programu ? | ||
| chucky | |
|
| ale chcesz podpisywać aplikacje w telefonie czy na kompie? _________________ |
||
| Suubi | |
|
| na kompie najlepiej ale jeśli skuteczniejszy jest na komórce to możesz podac sposób na komórke ;] _________________ |
||
| chucky | |
|
| Suubi ja podpisuje tym programem, na kompie oczywiście: Pobieranie / Download:
SIS file- plik który chcesz podpisać CER file- certyfikat KEY file- klucz dołączony do certyfikatu Password for the key file: hasło, a zazwyczaj wpisuję 12345 lub 00000 _________________ |
||
| ziomek | |
|
| na komórke polecam Mobilesigner i FreeSigner . _________________ |
||
| adiktor | |
|
| Jestem zielony w tym jak coś instaluje to wyskakuje błąd ze blad certyfikatu więc pobralem ten BiNPDA SingSiS ale skąd wziąć plik cer i key? | ||
| przemeklukasz | |
|
te pliki musisz mieć. wtedy twoja aplikacja do podpisania ma własnie taki certyfikat, tak myślę, sam przed sekundą miałem z tym problem |
||
| pablo19_1f | |
|
| wlasny certyfikat razem z kluczem mozna zamowic na stronie Pobieranie / Download:
po podaniu danych czeka sie 12-24 godzin. aplikacje mozna podpisac rowniez przez ta strone. |
||
| chris15595 | |
|
A jak te pliki umieścić w telefonie? To znaczy w jakim folderze? Chodzi mi o cer i key. _________________ |
||
| miechu | |
|
| Ale w jakim celu chcesz je tam umieszczać? ;p | ||
| Jack | |
|
chris15595 napisał/a:
Źle kombinujesz. Te pliki są potrzebne do podpisania aplikacji a nie umieszczenia ich na telefonie. W poradnikach jest bardzo obszernie na ten temat _________________ |
||
| chris15595 | |
|
| Yhym. Mogę prosić o jakiś link do takiego poradnika? Będę wdzięczny. _________________ |
||
| 1 2 »
|
|
| Podobne Tematy | |||
|---|---|---|---|
| Temat | Forum | Autor | |
Paczki aplikacjiTutaj wrzucamy wszystkie paczki z aplikacjami! |
Aplikacje | michwoj79 | |