Temat Przesunięty przez: Meler
Autor Wiadomość
ajgorpimp [Satio] Brak aplikacji "Muzyka" w menu multimediów Napisany: 10 Mar 2011 09:15 [Satio] Brak aplikacji "Muzyka" w menu multimediów   Postaw piwo autorowi tego posta
Witam wszystkich użytkowników. Mam telefon SE satio od 2 miesiecy i w sumie byłem z niego zadowolony do pewnego czasu. Mam poblem, bo baaardzo lubie sluchac muzyki w telefonie i robie to baaardzo często, ostatnio sluchalem muzyki jakies 3h bez przerwy ( to nie bylo najdluzej, dlatego sie zdziwilem) i gdy wylaczylem odtwarzac i ponownie chcialem wlaczyc to mi sie cos zawiesilo, nagle telefon mi sie wyłączył. Włączyłem tel, wchodze w Menu>multimedia, a tam tylko 2 foldery "ZDjęcia" i pod spodem "WIDEO" a wczensiej byla tez muzyka.
jestem zielony jesli chodzi o takie rzeczy...
aktualizowalem soft, przywracalem ustawienia fabryczne i nic. Dalej nie mam na czym odtwarzac muzy. PROSZĘ O SZYBKĄ POMOC!!!!!!

Z góry dziękuję i pozdrawiam!!!!
Laki1231 [Satio] Brak aplikacji "Muzyka" w menu multimediów Napisany: 11 Mar 2011 08:22   Postaw piwo autorowi tego posta

Piwa: 21/6
Mniej tych wykrzyknikow.

Zrób reset do ustawień fabryczynych jak nie pomoże zrób sobie aktualizację telefonu.

sadam81 [Satio] Brak aplikacji "Muzyka" w menu multimediów Napisany: 12 Mar 2011 07:50   Postaw piwo autorowi tego posta

Otrzymał 1 piw(a)
Wgraj softa nowego...

Moderatorzy wrzućcie to do innego działu.

Meler [Satio] Brak aplikacji "Muzyka" w menu multimediów Napisany: 12 Mar 2011 08:42   Postaw piwo autorowi tego posta

Przeniosłem. Następnym razem używaj opcji zgłaszania postów.

Co do problemu sprawdź czy w folderze z;\sys\bin jest plik musicplayer.exe

Jeśli tak to go uruchom. Powinien się uruchomić odtwarzacz.
ajgorpimp [Satio] Brak aplikacji "Muzyka" w menu multimediów Napisany: 13 Mar 2011 01:17   Postaw piwo autorowi tego posta