| Temat Przesunięty przez: Meler |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| ajgorpimp | |
|
| Witam wszystkich użytkowników. Mam telefon SE satio od 2 miesiecy i w sumie byłem z niego zadowolony do pewnego czasu. Mam poblem, bo baaardzo lubie sluchac muzyki w telefonie i robie to baaardzo często, ostatnio sluchalem muzyki jakies 3h bez przerwy ( to nie bylo najdluzej, dlatego sie zdziwilem) i gdy wylaczylem odtwarzac i ponownie chcialem wlaczyc to mi sie cos zawiesilo, nagle telefon mi sie wyłączył. Włączyłem tel, wchodze w Menu>multimedia, a tam tylko 2 foldery "ZDjęcia" i pod spodem "WIDEO" a wczensiej byla tez muzyka. jestem zielony jesli chodzi o takie rzeczy... aktualizowalem soft, przywracalem ustawienia fabryczne i nic. Dalej nie mam na czym odtwarzac muzy. PROSZĘ O SZYBKĄ POMOC!!!!!! Z góry dziękuję i pozdrawiam!!!! |
||
| Laki1231 | |
|
| Mniej tych wykrzyknikow. Zrób reset do ustawień fabryczynych jak nie pomoże zrób sobie aktualizację telefonu. _________________ |
||
| sadam81 | |
|
| Wgraj softa nowego... Moderatorzy wrzućcie to do innego działu. _________________ |
||
| Meler | |
|
| Przeniosłem. Następnym razem używaj opcji zgłaszania postów. Co do problemu sprawdź czy w folderze z;\sys\bin jest plik musicplayer.exe Jeśli tak to go uruchom. Powinien się uruchomić odtwarzacz. |
||
| ajgorpimp | |
|
| Robiłem przywracanie ustawień fabrycznych, aktualizowałem soft, nie wgram nowego softa bo chce mieć gwarancje(jeśli to nie ma znaczenia to sorry ale nie znam się tak na tym), A GDZIE JEST TEN DYSK Z???:D | ||
| Meler | |
|
| W xplore zaznacz pokazywanie dysków ukrytych. co do wgrywania softu nie stracisz gwarancji. | ||
| ajgorpimp | |
|
Sorry ale mógłbyś mi powiedzieć krok po kroku co włączać? bo nie wiem co to xplore |
||
| Meler | |
|
| Xplore to eksplorator plików. ściągnij go, zainstaluj, w ustawieniach zaznacz pokazywanie dysków ukrytych Autor postu otrzymał pochwałę. |
||
| ajgorpimp | |
|
Pobieranie / Download:
TO tak? |
||
| Meler | |
|