Temat Zamknięty przez: Jack
Autor Wiadomość
mitkers [Se vivaz] Irytujący kwadrat na ekranie Napisany: 11 Wrz 2010 08:52 [Se vivaz] Irytujący kwadrat na ekranie   Postaw piwo autorowi tego posta
Witam,
Od niedawna jestem posiadaczem SE Vivaz i dzisiaj w prawym gornym rogu pojawil mi sie kwadracik w ktorym co chwile zmieniaja sie liczby np. 20.24 , albo 21.98 albo 13.74 itd. co to jest i jak to moge wylaczyc?
Jack [Se vivaz] Irytujący kwadrat na ekranie Napisany: 11 Wrz 2010 08:56   Postaw piwo autorowi tego posta

Piwa: 2/1
Zapodasz jakiś screen kod emotikony: :?:

mitkers [Se vivaz] Irytujący kwadrat na ekranie Napisany: 11 Wrz 2010 09:30   Postaw piwo autorowi tego posta
jestem zielony jak moge zapodac screena?
Jack [Se vivaz] Irytujący kwadrat na ekranie Napisany: 11 Wrz 2010 09:43   Postaw piwo autorowi tego posta

Screna zrób aplikacją best screen snap i umieść np na imgeshack.pl

Wracając do tematu co instalowałeś ostatnio na telefonie kod emotikony: :?:

mitkers [Se vivaz] Irytujący kwadrat na ekranie Napisany: 11 Wrz 2010 10:08   Postaw piwo autorowi tego posta
dzisiaj instalowalem kilka gier i aplikacji an telefonie
tak to wyglada :
http://yfrog.com/9dzdjcie0328nj
Jack [Se vivaz] Irytujący kwadrat na ekranie Napisany: 12 Wrz 2010 07:31   Postaw piwo autorowi tego posta

Widzę że Dałeś mam garść informacji. Jaki konkretnie aplikacje, gry instalowałeś kod emotikony: :?:

Dodatkowo zainstaluj sobie jakiegoś task mana i wypisz ukryte procesy które aktualnie masz otwarte

mitkers [Se vivaz] Irytujący kwadrat na ekranie Napisany: 12 Wrz 2010 09:29   Postaw piwo autorowi tego posta
ja znalazlem goscia ktory ma ten sam problem i stosuje sie do tego co tu pisze ale to nie pomaga bo nie znajduje mi tego folderu resource

[REKLAMA]

Zakaz reklamowania stron, a tym bardziej konkurencyjnych. Za kolejnym razem będzie ostrzeżenie//Jackson
Jack [Se vivaz] Irytujący kwadrat na ekranie Napisany: 12 Wrz 2010 10:20   Postaw piwo autorowi tego posta