| Temat Zamknięty przez: Jack |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| mitkers | |
|
| Witam, Od niedawna jestem posiadaczem SE Vivaz i dzisiaj w prawym gornym rogu pojawil mi sie kwadracik w ktorym co chwile zmieniaja sie liczby np. 20.24 , albo 21.98 albo 13.74 itd. co to jest i jak to moge wylaczyc? |
||
| Jack | |
|
| Zapodasz jakiś screen _________________ |
||
| mitkers | |
|
| jestem zielony jak moge zapodac screena? | ||
| Jack | |
|
| Screna zrób aplikacją best screen snap i umieść np na imgeshack.pl Wracając do tematu co instalowałeś ostatnio na telefonie _________________ |
||
| mitkers | |
|
| dzisiaj instalowalem kilka gier i aplikacji an telefonie tak to wyglada : http://yfrog.com/9dzdjcie0328nj |
||
| Jack | |
|
| Widzę że Dałeś mam garść informacji. Jaki konkretnie aplikacje, gry instalowałeś Dodatkowo zainstaluj sobie jakiegoś task mana i wypisz ukryte procesy które aktualnie masz otwarte _________________ |
||
| mitkers | |
|
| ja znalazlem goscia ktory ma ten sam problem i stosuje sie do tego co tu pisze ale to nie pomaga bo nie znajduje mi tego folderu resource [REKLAMA] Zakaz reklamowania stron, a tym bardziej konkurencyjnych. Za kolejnym razem będzie ostrzeżenie//Jackson |
||
| Jack | |
|
| mitkers, Musisz złamać system, w takim razie Odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się w dziale hacked symbian _________________ |
||
| mitkers | |
|
| mam vivaza a jego podobno sie jeszcze nie da zlamac.. nie ma jakiegos innego sposobu na znalezienie tego folderu? moze jakos na kompie czy cos? | ||
| ziomek | |
|
| ten kwadrat jak ty to mówisz wygląda na aplikacje "ramer" lub coś podobnego pokazuje aktualnie wolny ram . napewno odpowiada za to jakiś proces . _________________ |
||
| mitkers | |
|
| no a jak go moge wylaczyc czy cos? | ||
| Jack | |
|
| Możesz wywalić samą aplikacje lub zainstalować jaki program który pokazuje ukryte procesy. Ale to drugie to będzie trudniejsze ponieważ będziesz musiał złamać system _________________ |
||
| 1 2 »
|
|