| Temat Przesunięty przez: Laki1231 |
| Co sądzisz o tym temacie? | ||
| Bardzo przydatny!! | 86% [ 57 ] | |
| Może być aczkolwiek czegoś mi brakuje. | 4% [ 3 ] | |
| Taki sobie | 3% [ 2 ] | |
| Wogóle nie potrzebny | 6% [ 4 ] | |
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| Gandex | |
|
Juz do tego dotarłem , ale dobrze ze mnie utwierdziles thx ) |
||
| mareq | |
|
| Witam! Jestem zielony jeśli chodzi o łamanie symbiana (chce to zrobić pierwszy raz), Moja nokia to n79 na sofcie 31.002.53.1 (mam nadzieję, że dobrze podałem). Z tego co się doczytałem to trzeba jakiś certyfikat ściągnąć (już go posiadam). Co dalej mam uczynić? |
||
| DSV | |
|
| mareq, http://symbiane.pl/lamani...loox-vt2213.htm | ||
| mareq | |
|
| Niestety nie działa mi ten sposób... próbowałem już na HelloOX 1.03 2.03 i jak juz podpisze i zainstaluje aplikację, to jak włączam program to jest Pobieranie / Download:
i nic się nie dzieje cały czas, po prostu zawiesza się i tak jakby cały czas to robi, już ponad 10 minut... W Menadżer Aplikacji -> Opcje->instalacja oprogramowania Jest ustawione na "wszystko" i sprawdzaj certyfikaty online "nie", więc powinno wszystko śmigać... @Spróbowałem jeszcze HelloOX 2.02 i jakoś poszło chyba Takie pytanie mam, czy folder Hack z karty pamięci nie powinien zostać usunięty? [ Komentarz dodany przez: Jackson: 17 Gru 2010 02:22 ] Możesz usunąć hello ox Zrestartowałem fona i już to zrobiłem, ale folder E:\hack cały czas istnieje, czy on nie powinien zostać usunięty ( coś źle poszło) a jeśli nie to czy mogę go ręcznie usunąć spod kompa przez USB? |
||
| Jack | |
|
| Możesz go usunąć. Już system masz złamany. _________________ |
||
| mareq | |
|
| Wielkie dzięki za pomoc! ;] //dałbym pochwałę ale nie wiem jak Pochwały mogą dawać tylko założyciele tematów // stankovi23 |
||
| anonim | |
|